Wow

דניאלה & סטאס

דניאלה וסטס

"אין מספיק מילים להודות לאייל אפשטיין על מה שהוא עשה עבורנו! חתונה של 3 ימים בחו"ל (צ'כיה), עם 70 אורחים מכל הגילאים ובכל העולם, רובם לא מכירים אחד את השני… הכי הדאיג אותנו מכל הדברים זה בחירת ה-DJ…. ובסופו של דבר זאת הייתה הבחירה הכי נכונה שעשינו! מהפגישה הראשונה כבר רואים כמה הוא מבין ואוהב מוזיקה, וכמה הוא מוכן לתת מעצמו. אבל השיא היה כמובן האירוע עצמו! 70 אורחים מכל הגילאים, ומכל העולם. הרבה לוגיסטיקה, של תיאום הבאת ציוד טיסות… הריקודים התחילו כבר ב-8 בערב, בלי מזרחית או טרנסים, ובזכות אייל המשיכו כמעט עד 3 לפנות בוקר!!! ורוב האנשים היו על הרחבה בלי הפסקה! שיר אחר שיר, כל בחירה הייתה מדוייקת ומקפיצה. אף אחד לא הצליח ללכת לישון, גם אלה שרצו 🙂 ומאז כולם לא מפסיקים לדבר על כמה היה להם כיף היה וכמה המוזיקה הייתה פשוט משוגעת! המתנה הכי טובה שיכולנו לקבל! וכולם (וגם אנחנו) רוצים רק לדעת מתי אפשר כבר עוד פעם?! :"

אור & איימי

איימי ואור

"אייל אפשטיין גבירותי ורבותי! מה שאתה עשית שם לרחבה זה היה לא נורמלי! הייתה לנו חתונה שמדברים עליה עד היום בישראל ובאנגליה – ועברו להם כבר שבועיים – כמעט שלושה טובים. חלק גדול מהדאגה שלנו בבחירת DJ הייתה בעצם לחבר בין קהל של עירקים לבין קהל של בריטים, כבר בשלב ההכרות הבנו שבחרנו טוב ואייל הוא בעצם מאסטר גאון של מוסיקה, DJ עם שליטה ברמה הכי גבוהה, והבנה של חיבור בין סגנונות ברחבה וקריאת הקהל, אלו הן אבני הדרך שבשבילנו הוא הרים את הרחבה לשמייייים. זו לא הייתה עוד מסיבה של חתונה עם DJ כזה או אחר, זו הייתה מסיבה משוגעת, אנשים לא רצו לצאת מהרחבה גם כשנגמר הלילה והאולם עוד שניה סגר עלינו – כי אייל שלנו עשה פשוט שם שמח ואני לא יודע מה עוד להגיד. אם אתם מתלבטים בין אייל לבין מישהו אחר – תבחרו אייל כי הוא פשוט יותר טוב, בדוק. יא גבר שיהיה לך בהצלחה, אנחנו אוהבים אותך מאוד, אתה עשית לנו שמח ועל זה לא נשכח אותך לעד! אוהבים – אור ואיימי

זוהר & שי

זוהר ושי

"שימו לב טוב טוב גבירותיי ורבותיי. אייל אפשטיין הוא הדיג'יי הכי טוב שתשמעו. אייל הוא דיג'יי גאון. ובכן, גילוי נאות – אייל הוא גם אחי הבכור. נשמע מוזר? לי זה היה ברור. הוא כל כך מעולה שלא הייתי מוכנה להתפשר על אף אחד אחר! אז החלטנו לעשות הכל כמו שצריך ונפגשנו איתו לפגישת מוסיקה רשמית ומקצועית. נגענו בכל ז׳אנר מוזיקלי אפשרי, בחרנו שירים ונחשפנו לרמת הידע האינ-סו-פית שלו. היינו כל כך רגועים לפני החתונה כי ידענו שהוא מבין בדיוק מה אנחנו אוהבים, שהראש שלו פתוח למגוון רחב מאוד של סגנונות, שיש לו טונה של ידע וניסיון, ושהוא יוכל להתאים לקהל שלנו את השיר הנכון בזמן הנכון. התחתנו ב23.7.2018, מיד אחרי שעמד איתנו בחופה, אייל עלה לעמדה ואז הבנתי כמה הבחירה היתה נכונה. הוא הרקיד את כולם, האווירה היתה מטורפת, מחשמלת, אוהבת, והחתונה נמשכה עד שעה מאוחרת אפילו שמדובר באמצע השבוע. האורחים עפו על המוזיקה ולא הפסיקו לפרגן. לא ירד לנו החיוך כל הערב! תודה אח שלי 3>"

רעות & נועם

רעות ונועם

"עשינו חתונת שישי צהריים ממש עכשיו (26.5.17), כמובן שנפגשנו עם אייל הדיג'יי המדהים לפני בשביל פגישת היכרות וכיוון כללי של הטעם שלנו בבחירת השירים לחתונה. אייל היה סופר מקצועי, ראינו בנאדם קשוב ומכיל והכי חשוב- זורם עם הראש שלנו. בנוסף לסבלנות הבלתי רגילה שלו (הפגישה נמשכה עד כמעט 02:00 ומשהו בלילה בסוף!), גילינו כמה ידע וניסיון יש לו, ידע מתי להקשיב ומתי להחליט עבורנו. בראש רגוע הבנו שאנחנו בידיים טובות וכל מה שנשאר זה להנות כמה שיותר מרגעי החתונה. ואכן, לא רק שבאמת אייל תיקלט בצורה מושלמת, הוא אפילו עלה על הציפיות שלנו והמם אותנו בצורה בה הוא הצליח לשלב בין הטעמים שלנו, לקריאת הקהל, והרמה של האירוע למסיבה כיפית ואנרגטית שבזכותו קיבלנו כל כך הרבה פידבקים מאנשים שאמרו שנהנו ואפילו לא ציפו שתהיה מסיבה כזאת בשישי צהריים. בקיצור אייל הוא הבחירה הכי טובה שתעשו בסגירת הדיג'יי לאירוע. ממליצים בחום!!"

גיל & יזהר

גיל ויזהר

"את אייל אני מכירה שנים…. יוצאת לברים בתל אביב לפי המקומות בהם עובד. היה לי ברור שיהיה הד'יגיי שלי עוד לפני שחשבתי שאתחתן…. באמת שאין לי מילים לתאר כמה הוא גאון. הגאונות שלו מתבטאת גם בידע המטורף שיש לו במוסיקה וגם בצורה שבה הוא קורא את הזוג ויותר מזה קורא את הקהל. הוא מתאים את עצמו, זורם והמעברים שלו מושלמים. נהננו ממש כבר בפגישה לפני החתונה והוא גם זה שייעץ לנו ובחר איתנו שיר כניסה לחופה ושיר לשבירת הכוס. הוא שמח ומשמח והוא הבנאדם הכי סבלני ומרגיע שיש. לוקח אחריות כבדה ביום החתונה ועומד בזה כמו מלך. רואים בתמונות כמה שמחים היינו על הרחבה וזה לגמריי בזכותו.

תמרי & עומר

תמרי ועומר

"את אייל אפשטיין (האלוף!) פגשנו פעם ראשונה, במקרה, בבר בתל אביב שהוא תקלט בו, עוד לפני שאפילו התחלנו לתכנן ממש את החתונה. כבר אז הוא הרים את המקום וביקשנו ממנו כרטיס ביקור (הפעם היחידה שביקשנו ממישהו כרטיס ביקור). כשהתחלנו יותר להתעסק עם הארגונים וסגרנו דרך איזיווד, גם הם הציעו לנו להיפגש עם אייל. פה כבר חשבנו לעצמנו שכנראה זה גורל.. נפגשנו עם אייל (ועם עוד שני דיג'יים שהוצעו). הוא כבש אותנו בסבלנות שלו ובידע המרשים שלו במוזיקה, היחיד שהכיר והבין בדיוק על מה אנחנו מדברים. גם הרגשנו איתנו ממש בנוח, זורם ואכפתי ופשוט כיף להיות איתו. אחרי הפגישה כמובן שהחלטנו לסגור והרגשנו שאנחנו בידיים טובות. בפעם הבאה נפגשנו בפגישת מוזיקה לפני החתונה, היה כיף גדול. ישבנו וחפרנו לו וממש הרגשנו שהוא לגמרי איתנו ונהנינו מכל רגע. הוא קלט אותנו לגמרי והציע לנו דברים והתלהב ביחד איתנו, אבל גם ידע להגיד לנו אם משהו פחות מתאים כשצריך. גם אחרי הפגישה הוא היה זמין לשאלות והתייעצויות בוטסאפ.. החתונה הייתה בשבוע שעבר והיה מדהים! הקבלת פנים הייתה בדיוק כמו שרצינו, והמסיבה הייתה מטורפת ונמשכה עד אחרי 2 (ביום שני..) כשכבר אנחנו פרשנו כי לא היה לנו כוח יותר. אייל קרא את הקהל בצורה מדהימה וקיבלנו מלא מחמאות. חשוב לציין גם שהוא לא סתם מקשיב לכל דוד שבא ומבקש שיר. הוא ממש מתאים את עצמו למה שסיכמנו איתו לפני האירוע בתיאום עם מה שרוב הקהל רוצה והכל לטובת המסיבה. בקיצור, אייל המון המון המון תודה!! נהננו בטירוף, גם מהפגישות שלפני וגם באירוע. המסיבה עלתה על כל הציפיות והיה מהמם!! אין עלייך!!"

עדי & נמרוד

עדי ונמרוד

"אמרו לנו שהוא תותח, אמרו שהוא גאון מוזיקלי, אמרו שיש לו חוש שישי שקורא את רחבת הריקודים, אמרו שהוא הדיג'יי הכי מגניב שיש… אמרו לנו כל כך הרבה דברים טובים על אייל אפשטיין שכבר התחלנו לחשוב שמדובר בהגזמות פרועות. טעינו – ובגדול. זה התחיל מהפגישה הראשונה, כשאייל הפנומן קלט תוך דקות איזו מוזיקה אנחנו אוהבים והתחיל להרקיד אותנו כבר אז. בסוף אותה פגישה הוא כבר הבטיח שהפגישה הבאה, פגישת תכנון המוזיקה, תהיה הפגישה הכי כיפית בארגון החתונה, והוא צדק. היה כל כך כיף שפשוט זרמנו עם כל שפע סגנונות המוזיקה שהוא הציע, וכבר הבנו שהולכת להיות מסיבה סופר-מגניבה. אייל הבטיח שכ-ו-ל-ם ירקדו בטירוף, וקיים בענק. בסופו של דבר, החתונה שלנו הייתה המסיבה הכי טובה שהיינו בה בחיים (והיינו בהרבה). באמת שאין דבר שיותר כיף לספר על חתונה. אלוף, תודה ענקית!

רותם & אור

רותם ואור

"בכמה חתונות הייתם שאתם יכולים לומר עליהן שאתם זוכרים את המסיבה ושנהניתם בטירוף? (גם אני לא הרבה..) ככה הגעתי לאייל.. כשהוא תיקלט בחתונה של חברה מהלימודים וזאת חד משמעית החתונה שהכי נהניתי ממנה במסיבה (והייתי בהרבה..) בפגישה הראשונה אייל הבין מי אנחנו ונתן לנו להכיר אותו ויצאנו בהרגשה ממש טובה ושהתחברנו אליו. (במקביל לאייל נפגשנו עם עוד 4 דיג'יים והיינו ביריד מתחתנים…) אייל עובד עם אפליקציה שהוספנו אליה שירים שאנחנו רוצים בחתונה והוספנו חברים שיעשו את אותו דבר.. בחתונה עצמה אייל היה אדיר ומקצועי! דאג וסידר את כל מה שדיברנו עליו כולל החששות שלי משיר הכניסה לחופה והרים לנו מסיבה מטורפת וכיפית לאללה! המוסיקה הייתה מגוונת ושונה מ"פלייליסט החתונה" הרגיל ששומעים כמעט בכל מקום.. (כמובן שכל השירים היו הם פשוט היו מסודרים אחרת..), היה לי ממש ממש כיף ואני באמת ממליצה עליו לכולכן.. כאן זה המקום לציין שאור ואני מדריכי סלסה אז בחתונה שלנו היו הרבה רקדני סלסה שציפו לשמוע גם את זה ואייל שילב את המוסיקה בצורה שלא ביאסה את מי שלא רוקד והייתה מספיקה בכמות למי שכן (או לפחות ככה אני חושבת)."

עדי & עמית

עדי ועמית

"דיג'יי אייל אפשטיין – אחת הבחירות הכי מוצלחות שעשינו. היה חשוב לנו להקיף את עצמנו ביום החתונה עם אנשים שהאנרגיות שלהם טובות ושיעשו לנו טוב על הלב. מהפגישה הראשונה בה הייתה אחלה זרימה, עד לפגישה המשותפת ממנה יצאנו בתחושה סופר טובה כי אייל ממש נכנס והתחבר לנו לראש, הבין מה אנחנו רוצים, עזר לנו לעשות בחירות נכונות כמו לדוגמא שיר הכניסה לחופה שהיה מדהים, ובכלל לבנות את כל סגנון המוזיקה של החתונה. אנשים נהנו מאוד גם המבוגרים וגם הצעירים. והחמיאו על המוזיקה שהייתה מאוד מיוחדת ולא כמו בכל חתונה. אייל אלוף, מוכשר, אשף במוזיקה והכי חשוב – פשוט אחלה בנאדם שכיף שיהיה איתך ביום המיוחד הזה!

כמה אושר יש כאן, 

רוצים שגם אצלכם יהיה ככה?