אז יש את אלה שכתבו עליי המלצות :

איריס ומאור
איריס & מאור
"כבר מהפגישה הראשונה היה לנו חיבור מדהים לאייל ! כיף שמישהו שחי ומבין המון במוסיקה בונה סט מצויין לפי הרצונות והטעם שלנו ושל האורחים שלנו. אייל נתן סט סופר מקצועי ומגוון שלא השאיר אף אחד אחד אדיש והאורחים לא הפסיקו לרקוד עד סוף האירוע. המון תודה אייל על חתונה מדהימה!"
קרן ויוני
קרן & יוני
"אל אייל הגענו דרך איזיווד וישר התחברנו. מהפגישה הראשונה ועד ההכנה לאירוע הוא קלט אותנו ואת הסגנון שלנו. היה קשוב לכל הבקשות שלנו. בחתונה עצמה לא הפסקנו לקבל מחמאות וגם אחרי. היה לאייל קהל שלא קל לרצות אותו ואנשים לא מפסיקים להעיף עליו מחמאות. הוא קרא אותו כמו שצריך ולא כיבה אותו לרגע."
דברה וספי
דברה & ספי
Eyal absolutely made our wedding party, we" could not have asked for more. He totally combined our music tastes and read the crowd, the one thing all of our guests said after the wedding was how amazing our DJ was. Fun, passionate and professional to work with, 100% recommended!"
הדר ובן
הדר & בן
"אייל אפשטיין נכנס למשפחתנו בחתונה של אחותי לפני 3 חודשים וזה היה ברור לנו שהוא יהיה גם הבחירה שלנו. מהשיחה הראשונה איתו הבנו שיש לנו עסק עם מקצוען ועם "אחד משלנו" ומשם הכל זרם חלק.. כל הפגישות היו חמות, משפחתיות וזורמות והיה פשוט כיף ונעים. אייל קלט שלכל אחד מאיתנו יש סגנונות משלו והוא הצליח לשלב ולגעת בקהל לאורך כל החתונה. אייל תודה רבה!! שיחקת אותה ביג טיים!! אוהבים אותך הדר ובן 🙂"
כריס וגלעד
כריס & גלעד
"קבילנו המלצה על אייל מחבר קרוב. אייל היה סבלני ופתוח לסגנון המיוחד שאותו רצינו, עשה שיעורי בית וקלע לאירוע המוקפד שהיה חשוב לנו כל כך.. אהבתי: אייל הצליח לשלב את כל העולמות לאירוע איכותי, מקפיץ, מרקיד וזורם. היה מאד מוצלח!"
ורד ויניב
ורד & יניב
"אחרי פגישת היכרות ראשונה עם אייל כבר ידעתי שאנחנו בידיים טובות, בחור נחמד וכיפי עם אהבה גדולה למוזיקה והמון מקצועיות, הוא הצליח "להוציא" מאתנו את המוזיקה המשותפת ששנינו אוהבים. בחתונה שלנו הוא ידע לקרוא היטב את האירוע , החברים החמיאו לנו מאוד על המוזיקה. בגדול הייתי מסכם בזה שאייל יודע למצוא את האמצע בין הטעם שלך עם הסגנון שלו. תודה."
קלואי ורן
קלואי & רן
"קודם כל בן אדם נשמה. ההכנות עם אייל הם סשנים מוזיקליים חובקי ז’אנרים, שמנסים להביא את המהות של בני הזוג לתוך פלייליסט. התוצר הסופי היה קצת שונה ממה שחשבנו שיהיה, אבל עשה את המסיבה למה שהיא. הבן אדם יודע לקרוא קהל, הוא עושה את זה בצורה מקצועית ומהנה. תודה תודה תודה"
נועה ומתן
נועה & מתן
"אייל אפשטיין פשוט תותח, תותח, תותח. היה מקסים. לאורח כל הדרך, קשוב לנו ועם ידע מוזיקלי מטורף! האורחים לא מפסיקים להגיד לנו כמה הדי ג׳י היה מעולה וכולם רקדו בטירוף במשך שעות על גבי שעות. תודה אייל, עשית לנו את החתונה!!!"
ענבר ואסף
ענבר & אסף
"מהרגע הראשון שישבנו עם אייל השיחה זרמה, היה כיף לדבר איתו, הרגשנו שהוא צריך להיות הדי ג'יי שלנו. אהבתי: אהבנו שאין לאייל פלייליסט. ישבנו איתו לפני החתונה לשיחת תיאום ציפיות ואמרנו לו מה אנחנו לא רוצים שיהיו, מעבר לזה נתנו לו יד חופשית. הוא מגיע בלי פלייליסט מובן, אלא פריסטייל"
דניאל ומייקל
דניאל & מייקל
"Such an amazing DJ. We used Eyal for our wedding and he made the night!! Highly recommended!"
שירן והראל
שירן & הראל
"ממליצים בלי לחשוב פעמיים על אייל אפשטיין ! כימיה והבנה מהרגע הראשון, ידע עצום במוזיקה, נעים וקשוב. הרחבה מדברת בעד עצמה והמחמאות לא מפסיקות להגיע. תודה תודה תודה ✌️✌️ "
אריאלה ואורי
אריאלה & אורי
"וואו! כמה זמן חיפשנו את הדי ג'יי האחד שיהיה שם בשבילנו, למזלנו מצאנו אותו והוא היה מושלם! אייל הקשיב לכל הבקשות (הלא שגרתיות) שלנו ושימח אותנו בחתונה שלנו עם כל המוזיקה שאנחנו אוהבים והקהל ממש עף על זה, מחפשים מוזיקה שונה? סלסה? מוזיקה בריטית? שנות ה90? שנות ה80? ג'אז? אייל לא מפחד מכלום! וכולםםםם נהנו! תודה רבה אייל! היה ממש כיף!"
רותם ורמון
רותם & רמון
"אייל אפשטיין האלוף!! כבר בפגישה הראשונה אייל נתן לנו את ההרגשה הכי כיפית ומקצועית שיש וישר התאהבנו בו! הוא הבטיח שירים לנו את הערב ולא אכזב לשניה. הרחבה לא התרוקנה לרגע- צעירים ומבוגרים.. קיבלנו אח"כ מלא מחמאות על הדיג'יי המעולה, בקיצור ממליצים בחום!! אהבתי: הכל! המקצועיות, ההקשבה, היכולת להרים את כל הקהל על הרגליים"
עדן ודימה
עדן & דימה
"דיג'י זה הדבר החשוב ביותר בחתונה ממליצה בחום על אייל אפשטיין. מהרגע הראשון ידענו שזה זה החל מהיחס האישי, היכולת להתחבר אלינו ולטעם שלנו, מגוון הסגנונות שהציע לנו, הגמישות והניסיון."
שירה וקובי
שירה & קובי
"בחרנו לחתונה שלנו את אייל אפשטיין וקיבלנו חוויה, החל מרגע המפגש הראשון איתו שהיה נעים וכייפי ועד לחתונה עצמה, קיבלנו דיג'י עם ידע אינסופי במוזיקה שיודע להתאים את המוזיקה לאנשים ולאווירה , הרחבה הייתה באוויר בזכותו , מומלץ מומלץ מומלץ!!!! "
מריאטה ואורי
מריאטה & אורי
"אייל אפשטיין הוא מקצוען אמיתי! מרגע ראשון הרגיש את הקהל וגרם אפילו לאורחים המבוגרים ביותר לקרוע את הרחבה. בחר איתנו את השירים בקפידה. מומלץ בחום!! 😊"
לירון וסטיב
לירון & סטיב
"לא יודעת מאיפה להתחיל.. אייל אפשטיין היה הדיג׳יי בחתונה שלנו. כבר משיחת הטלפון הראשונה הבנתי שיש חיבור טוב, אבל עדיין לא ציפיתי למסיבה שהייתה! הוא היה פשוט מושלם! האורחים לא ישבו לרגע ועדיין מדברים על האירוע! מומלץ מומלץ מומלץ ❤️"
קטיה ואלמוג
קטיה & אלמוג
"אייל היה הדיג'יי שלנו בחתונה, הרגיש את הקהל, קלט את הראש שלנו ובאופן כללי עשה לנו את החתונה. הוא גם עזר וייעץ לגבי אופי השירים בקבלת קהל, שבירת כוס, סלואו ובריקודים עצמם ובאופן כללי מאוד עזר לנו והיה פתוח בהכל. ממליצים בחום!!"
קרן ועומר
קרן & עומר
"הגענו דרך איזיווד ואחרי שנפגשנו עם 3 דיג'יים שונים, בחרנו באייל אפשטיין שאיתו היתה לנו כימיה נהדרת. אייל תותח אמיתי שיודע לקרוא את הקהל, מגוון בסגנונות ויודע לתת את הטאץ האישי שלו לאירוע. מומלץ בחום 🙂"
עדי ואסף
עדי & אסף
"אייל אפשטיין היה הDJ בחתונה שלנו ועשה עבודה מעולה! החל מפגישת ההיכרות, שהייתה כייפית ובאווירה טובה, שבה אייל ישר קלט את הטעם שלנו והשמיע לנו הרבה מוזיקה טובה, וכלה בחתונה עצמה שבה אנשים נהנו מאוד מהמוזיקה בקבלת הפנים וכמובן במסיבה האדירה! אייל ידע להרים את הקהל ולתת לכל קבוצה את מה שהיא אוהבת, ולגרום לכולם לרקוד במשך שעות. היה הכי כיף בעולם! תודה מאסף ועדי :)"
לירון וג'סיקה
לירון & ג'סיקה
"אייל אפשטיין הייתה התאהבות ממבט ראשון (: מהרגע הראשון שנפגשנו היה לנו ברור שהוא הולך להיות הדיג'יי שלנו בחתונה - מעבר לעובדה שהוא גאון מוזיקלי, הוא איש מדהים וזורם ומצחיק. הוא קלע בול לטעם ולוויב שלנו, למוזיקה, לאנשים - הוא פשוט מרגיש את הקהל, דבר שהיה לנו מאוד חשוב. לא סתם אנשים כל הזמן באו אלינו בחתונה ולא הפסיקו להחמיא לו. אייל, היית פשוט מהמם, תודה רבה רבה!"


ואז יש גם את אלה שהשקיעו 🙂

תמונה המלצות
ברקן ודייויד
ברקן & דייויד
"אייל אפשטיין!!!!! האחד והיחיד! רחבת הריקודים היתה מפוצצת כל הערב בזכותך, ואם לא אני ,שביקשתי שיר סיום ב4 בבוקר אני בטוחה שכולם היו רוקדים עוד שעתיים לפחות. כל הערב וגם עכשיו כמעט שבוע אחרי , כולם מדברים על הדיג'יי...ידעת לקלוע בול לקהל המגוון שלנו באירוע . (מחצית מהאורחים אמריקאים). התאהבנו בך וידענו שזה זה כבר מהשיחת פייסטיים הראשונה, אנחנו גרים בחול ולא יכלנו לקיים פגישה לפני סגירת האירוע ולמרות זאת, קיבלנו יחס מדהים והשקעת בנו עם המון סבלנות בשיחות ומציאת גרסאות מיוחדות בדיוק כמו שרצינו . ללא ספק ערב של פעם החיים, בטוחים שנתראה בשמחות בקרוב , שלנו, של משפחה וחברים... אלוף!!! תודה על הכל. אוהבים ברקן ודיויד. אהבתי: הכל!!!"
הדר ורן
הדר & רן
"התחתנו ב 19.6.17 (יום שני) ולשמחתנו בחרנו ב- d.j אייל אפשטיין שירים לנו את החתונה! מהתחלה ידענו בדיוק איזה סגנון מוסיקה אנחנו רוצים שיהיה לנו בחתונה, אחרי כמה בירורים הגענו לאייל שהיה מקסים מהשיחה הראשונה. הגענו לפגישה שהייתה הכי חברית ומצחיקה והתארכה בעקבות כימיה בלתי מוסברת. בחתונה אייל העיף את כולנו וכל כך נהנה בעצמו שכשחשבנו שהגיע הזמן לעצור לא הסכים והמשכנו כולנו בטירוף. כל החברים והמשפחה ממש פירגנו שהייתה אווירה מטורפת מלאת אנרגיות ושמחה ואפילו מארגן האירוע אמר שהיה לנו די ג'י מטורף וביום שני אנשים לא נשארים עד שעות כאלה... בקיצור מי שרוצה אווירת מסיבה שמעיפה את כולם באוויר = אייל אפשטיין!!"
טומי ושי
טומי & שי
" לאייל הגענו דרך המלצה של אחותי, ששמעה אותו מתקלט וכל כך נהנתה, שהיא ישר השיגה את המספר שלו. כבר במפגש הראשון עם אייל היה לנו חיבור חברי והרגשנו שאנחנו בידיים טובות. אייל מאוד מקצועי, עושה תיאום ציפיות ומסביר על התהליך ועל דרך העבודה שלו. הוא יודע לקרוא את הקהל, ומנגן את המוזיקה לפי מה שהקהל מכתיב. בחתונה, הקהל פשוט לא הפסיק לרקוד!!! הוא הצליח לקרוא את הוויב של האנשים, וגם כשהרגשנו קצת עייפים, פתאום הוא שם שיר מפציץ שלא נותן לך לשבת! בקיצור- אם אייל לא רוצה, המסיבה לא נגמרת! אין טוב ממנו. מומלץ עם המון אהבה וחום. אהבנו שנעשה איתנו תיאום ציפיות. אייל היה מאוד ברור והסביר את דרך העבודה שלו, מה שעזר לנו ליצור אמון ולבחור בו."
מלי ויוסי
מלי & יוסי
"נפגשנו עם אייל אפשטיין אחרי כמה דיג'אים אחרים שראינו, לאחר שיחה קצרה איתו הבנו שמדובר בבן אדם כשרוני שקלט את הראש שלנו והאווירה שאנחנו רוצים לייצר בחתונה ממש מהר. בחתונה עצמה אייל היה נהדר, מצד אחד כן דבק בדברים עליהם דיברנו בפגישת תכנון ומצד שני קרא את הקהל נכון והחזיק לנו את הרחבה עד שתיים בלילה בעוצמות מטורפות. אחרי החתונה קיבלנו מחמאות על המוזיקה, אנחנו מאוד מרוצים מההחלטה שלקחנו וממליצים לכולם בחום לעבוד עם אייל אפשטיין. המון תודה 🙂 יוסי ומלי "
בר ועידו
בר & עידו
"וואו וואו וואו. התחתנו ב3.7. לפוקסי מיוזיק הגענו דרך איזיווד. אייל אפשטיין הוא הראשון שפגשנו והלכנו לראות עוד שניים רק כדי להיות בטוחים. אייל בן אדם אדיר וכיפי עם ידע משוגע במוזיקה. הייתה לנו כימיה ממש טובה איתו ונהנינו מהתקשורת איתו לאורך כל הארגונים. הפגישת מוזיקה הייתה סופר כיפית ובסופו של דבר, בחתונה עצמה הוא נתן בראש וענה על כל הציפיות. התחתנו ביום שלישי והחתונה הסתיימה ב 02:00 בלילה, מה שמבחינתנו אומר הכל. אז המון המון תודה אייל, מקווים להיפגש בשמחות 🙂 אהבתי: את האנרגיות של אייל והידע המשוגע במוזיקה "
דורין ויובל
דורין & יובל
"בחירת הדיג'יי זה הדבר הכי חשוב. אייל אפשטיין עשה לנו את הערב.!! קלע בול(!!) בכל שיר והרים את החתונה לגבהים מטורפים.. כשאחרי האירוע חברים ואורחים לא מפסיקים להחמיא על כמה הדיג'יי היה מעולהה אתה מבין שבחרת נכון 🙂 המסיבה היה מטורפת! ! אנשים לא רצו ללכת הביתה.. אייל התחשב בכל הבקשות שלנו מתחילת האירוע עד סופו, הגיע בזמן, היה מקצועי מתחילת הדרך עוד מהפגישה הראשונה בשביל לדעת מתי לשים איזה שיר צריך כישרון - ואייל אפשטיין פשוט מוכשר בטירוף!! מומלץ בחום!!!"
ניצה ודוד
ניצה & דוד
"אייל אפשטיין פשוט אלוף. היה כלכך כיף איתו לאורך כל התהליך! הוא היה סבלני וקשוב וישב איתנו שעות על בחירת מוזיקה (בעלי מאוד בררן בנושא, והוא אשכרה ישב והקשיב למוסיקה שהוא עשה בעצמו וגם שילב אותה בחתונה) והכל היה כלכך באווירה טובה וזורמת. בחתונה היה פשוט מטורף אנשים לא הספיקו לבוא ולהגיד לנו כמה המוזיקה מצוינת ומיוחדת...לא הפסקנו לרקוד לרגע מהצעירים ועד הדודות! מקצוען אמיתי עם המון אהבה למה שהוא עושה. מדהים , פשוט מדהים. אהבתי: את אייל ואת הפוסטר הענק במשרד"
יעל ואמיר
יעל & אמיר
"עשינו חתונה קטנה בשישי בערב בחוף ים, ואייל אפשטיין ידע בדיוק איך להתאים את המוסיקה לאירוע. לא יכולנו לבקש יותר טוב מזה! קבלת הפנים הארוכה הייתה מלאה במוסיקה שכל מגוון האורחים נהנו ממנה ועשתה אחלה אווירה! באמת, קיבלנו המון תגובות חיוביות ממבוגרים וגם מבני גילינו. המסיבה הייתה אדירה ולמרות שהקשנו עליו בלחרוג מהמיינסטרים (וגם לא רצינו מזרחית...) הוא הצליח להרקיד אותנו למשך שעות וזה עוד שהחתונה הייתה מאד קטנה ורקדנו על חול ים! התקשורת איתו הייתה מצויינת והדרך בה שלט באנרגיות של המסיבה הוכיחה את עצמה מושלם."
נגה ונמרוד
נגה & נמרוד
"אין על אייל המלך!!!! החל מהפגישה הראשונה הכל זרם, הוא הקשיב לנו לכל הבקשות שלנו וידע להתאים את המוזיקה בדיוק למה שאנחנו רצינו ומה שהיה טוב לאורחים. אולי ההחלטה הכי טובה שלנו בחתונה הייתה לבחור בו. וכל זה עוד בכלל לפני שהתחלתי לדבר על המשרדים האדירים של פוקסי מיוזיק, אולי המשרדים הכי יפים שהייתי בהם, חובה להיפגש איתו רק בשביל לראות אותם... אהבתי: אייל נותן את התחושה שהוא הכי מקצועי בעולם, וגם הכי קשוב לבקשות. הייתה תחושה שהוא עבד הרבה בבית לפני שהוא הגיע לחתונה ושהוא לא סתם אילתר משהו תוך כדי."
נעה ואושרי
נועה & אושרי
"התחתנו ב8.6.17 בארץ קדם ואייל אפשטיין היה הדיי ג'יי שלנו, לא רק שהיה לנו הכי כיף בעולם !!! לא הפסקנו לקבל מחמאות על המוסיקה והאווירה !!! היה טירוף, כולם רקדו ועפו באוויר !!! צעירים מבוגרים וגם זקנים .. אייל הוא לא רק דיי ג'יי ענק הוא גם בן אדם מיוחד ! מהרגע הראשון שפגשנו אותו היה לנו ברור שהוא האיש שלנו, ידע בלתי נגמר במוסיקה, ניסיון בהמון ז'אנרים וקוליות בלתי נגמרת ... אין לנו מילים לתאר את החוויה המדהימה שעברנו והמון בזכותו! היה לנו גיוון תרבויות מטורף באורחים ואייל פיצח את הקהל בצורה מושלמת ! אנחנו רוצים להמליץ בחום גדול ואהבה לכל זוג שרוצה שהחברים פשוט לא ירצו לאכול ולא יהיו מוכנים לרדת מהרחבה לקחת את אייל !!! כבר אחרי החתונה נתנו לשלושה זוגות את המספר שלו 🙂 נעה ואושרי"
נוי ודויד
נוי & דויד
"אייל אפשטיין היה הDJ בחתונה שלנו ומהרגע הראשון ידענו שהוא הבחור בשבילנו. הוא קלט אותנו ואת הטעם שלנו וכבר היה קליק בפגישה הראשונה. כחצי שנה לאחר מכן הוא זכר אותנו ואת הקטע שלנו והעברנו איתו שעתיים בבחירת המוזיקה והאווירה לאירוע הגדול, ונהננו מכל רגע. בחתונה עצמה לא היה צורך לדאוג לשום דבר - ידענו שהאירוע בידיים טובות. אייל נתן בראש לאורך כל הלילה וכל הרחבה הייתה על הרגליים עד 2 בבוקר. זאת בידיעה שיש לו טיסה בבוקר לחתונה של מישהו אחר בחו"ל. יש לו את הידע, היצירתיות, המקצועיות והרצון לעשות לזוג את הערב הכי שמח שאפשר - והוא הצליח בגדול. שאפו!!!"
אולה וג'וני
אולה & ג'וני
"תודה. תודה. תודה!!! אייל (או בכינויו אפשטיין) היה הDJ בחתונתי בשישי שעבר ואין לי מילים לתאר את איכות השירות שהוא סיפק לנו. מהצליל הראשון שקיבל את האנשים בצהרי היום ועד אחרון הטראקים ברחבת הריקודים, אפשטיין היה 200%!! פסקול מושלם ומותאם אישית לטעמה של אישתי ושלי (שהם רחוקים מהמיינסטרים הרגיל) ופגיעה בול לארורך החתונה גם לטעמם המוזיקלי של האורחים. אייל -תודה רבה על העבודה המושלמת (+++) ועל פסקול שילווה אותנו לארוך חיינו. היית מדהים! תודה."
שירה ועומר
שירה & עומר
"אייל הוא די ג׳יי וגם חבר! אין לנו ספק שעשינו את הבחירה הנכונה… מהפגישה הראשונה אייל היה מקצועי, קשוב, סבלני, אדיב ועם ראש פתוח. בחתונה עצמה הוא זרם, הרגיש את הקהל, עשה שמח ואחלה אווירה ואנשים לא ירדו מהרחבה. ידענו שאנחנו יכולים לסמוך על אייל שמצד אחד יתאים את עצמו אלינו ומצד שני יראה את הכישרון והידע העצום שלו במוזיקה. אייל עושה הכל באהבה ומרגישים את זה בענק, אנחנו לא מפסיקים לקבל מחמאות על בחירת השירים החל מקבלת הפנים ועד לריקודים. אז אם זה לא היה ברור אנחנו ממליצים בחום! תודה גדולה מכל הלב על ה-כ-ל! אוהבים ומעריכים-עומר ושירה. "
בר וטל
בר & טל
אייל אפשטיין היה הדיג'יי הראשון הראשון שראינו ומיד הבנו שהוא האדם הנכון להפוך את החתונה שלנו למסיבה מטורפת. הוא קרא נכון את הקהל, ידע מתי הזמן לטרנסים, מתי הזמן למזרחית ומתי הזמן למיינסטרים. אייל הצליח גם לקלוע בתחילת הערב לטעם של האורחים המבוגרים עם הגרסאות הנכונות שלו לשירי שנות ה-70 וה-80 מבלי לאבד את הנוכחות של הצעירים ברחבה. אייל החזיק רחבה מלאה לאורך קרוב ל-4 שעות. כבר מההתחלה ידענו שהוא האיש הנכון עבורנו ואחרי החתונה הבנו כמה שצדקנו. תודה רבה לך אייל, היית תותח!"

ולאלה שבכלל התפרעו עשיתי עמוד משלהם...